Later edit: Analiza comparativa ––––– SC URSUS Breweries SA – sucursala Brasov (titular)anunţă publicul interesat asupra depunerii raportului privind impactul asupra mediului*, care integrează concluziile studiului de evaluare adecvată (după caz), şi a raportului de securitate (după caz) pentru proiectul ,,Dezvoltare etapizata a capacitatii de productie’’ (denumire proiect), propus a fi amplasat în Brasov str.Calea Bucuresti nr. 251. Tipul deciziei posibile ... Citește »
Diverse
Iron Maiden lansează propriul brand de bere, Trooper
Bruce Dickinson, carismaticul solist vocal al legendarei trupe britanie Iron Maiden - şi un om de afaceri de succes – a anunţat apariţia Trooper, berea oficială a formaţiei. Cam aşa arată eticheta berii Trooper, pe stilul Iron Maiden, clar! Mi-a lsat gura apă, recunosc. Pentru că o să fie de mare, mare angajament să ascult piesa de mai jos cu ... Citește »
Ce isprăvi mai face Staropramen
În Bucureşti, la metrou. Via Sorin Costache. În Cluj-Napoca, într-un lift. Via Lorand. Citește »
De ce este importantă berea pentru români?
Eram mic…avea vreo cinci sau şase ani şi locuiam într-o cumună din Oltenia cu bunica mea. Bunica mea, da, cea mai tare bunică din lume. Cu ea am băut primele beri din viaţa mea. Azuga la sticlă verde. Nu ştiu dacă aţi băut vreodată aşa ceva. Era mai mult apă decât bere şi de cele mai multe ori o beam ... Citește »
De ce beau românii bere?
Eram în tren cu prietenul meu odată, veneam dinspre Ploiești spre București și mergând așa încetișor și legănați ne gândeam ce am fi făcut dacă eram în altă țară, chiar în acel moment. Imediat imaginația ne-a lovit pe amândoi și el mă întreabă: Ce am fi făcut în Italia acum? Am fi mâncat pizza, i-am răspuns. Ce am fi făcut ... Citește »
Cum s-a realizat Heineken Kinect
Ţineţi minte că vă spuneam despre faza cu Heineken Kinect. Acum primim informaţii despre cum a fost realizată. Unicitatea aplicatiei outdoor neconventionala lansata de Heineken® a constat in utilizarea unei tehnologii de ultima generatie, care a permis brandului sa interctioneze live cu consumatorii sai. Utilizatorii aplicatiei au avut ocazia de a ciocni o bere Heineken® in cinstea aniversarii a 140 ... Citește »
Savurarea berii – dinspre confort spre explorare
Sticlă, halbă, cutie, PET, keg. Berea este vândută şi cumpărată în toate formele astea, dar ce înseamnă o bere bună? O bere bună nu poate fi definită în mod obiectiv, pentru că depinde de băutor sau chiar de contextul în care este baută berea. Unora le place Silva neagră (iniţial, voiam să zic Guiness dar aveam Silva neagră în cămară), ... Citește »
Pozitia Silva despre Pozitia Copilului
Ok, aveţi dreptate, titlul este un pic cam forţat Dar suntem “acoperiţi” când spunem asta, trebuie sa recunoaşteţi. Şi, evident, salutăm cu mare, mare drag implicarea unui brand de bere cu tradiţie precum Silva în promocarea acestui film, care a făcut senzaţie la nivel mondial. Dacă vreţi să ştiţi unde puteţi vedea Poziţia Copilului în perioada următoare, aveţi aici locaţiile. ... Citește »
Berea nu te-ntreabă, fă-o singur!
Prin ’89, când revoluţia m-a ţinut în casă vreo 4 zile, aveam 7 ani şi tocmai ce scăpăsem de-o rubeolă (sau de ailaltă) care, la rândul ei, mă consemnase la domiciliu vreo 3 săptămâni. Cine-a fost singur la părinţi cam ştie cât de cruntă poate fi interdicţia de a ieşi din casă… Perspectiva libertăţii şi frica de “securişti” au născut, ... Citește »
Vezi dincolo de etichetă – noua campanie Beck’s
Beck’s continuă tradiţia de a susţine cei mai originali artişti ai lumii, lansând in februarie o ediţie limitată Beck’s cu etichete create de talente de top din lumea artistică mondială, fie că este vorba de artişti din design sau muzică. Etichetele create special pentru Beck’s de către artişti precum M.I.A, Seeed, Freegums şi Bert Rodriguezmarchează începutul campaniei “Vezi dincolo de etichetă”, în România. Campania Beck’s, implementată ... Citește »