28 august 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Știe cineva cine a fost lider pe piața berii în România în 2012?

Vă spunem noi!

HEINEKEN România a anunţat ieri următoarele:

‘Creşterea cifrei de afaceri cu 13,2% în 2012 față de 2011, ajungând la 1.185 milioane RON.
Volumul vânzărilor a avut o creștere cu peste 5%, confirmând poziţia de lider de piaţă a companiei.
Rezultate pozitive pentru mărcile companiei: Heineken, Ciuc, Bucegi au înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului vândut.
Iniţiative de succes: Ciuc Radler, primul Radler românesc şi lansarea Silva la nivel naţional, cu o gamă completă de ambalaje.’

heineken2-0Vreţi şi nişte cifre? Avem. Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România spune-aşa:„Pentru HEINEKEN România, 2012 a fost încă un an cu realizări importante. Cifra de afaceri netă a companiei a atins 1.185 milioane RON în 2012 – o creştere consistentă, cu 13,2% față de 2011 – fiind generată de majorarea cu peste 5% a volumului de vânzări. Rezultatele confirmă poziţia noastră de lider de piaţă, atât în termeni de volum, cât şi de valoare. Mărcile naționale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum şi marca globală Heineken®, au înregistrat creşteri procentuale de două cifre – atât în volum, cât şi în valoare. Performanța puternică și continuă validează strategia noastră, care a atras după sine o dezvoltare sustenabilă a companiei.”

De „Brewing a Better Future” nu auzisem, dar dacă tot mi-a trecut prin faţa ochilor, nu văd de ce nu v-aş spune şi vouă despre ce e vorba. Astfel, în 2012, HEINEKEN România a continuat să își concentreze acțiunile în sfera sustenabilității și a progresat în toate ariile agendei de sustenabilitate “Brewing a Better Future”: de la procesul de producţie al berii, unde a redus consumul specific de energie termică cu aproximativ 11% și consumul specific de electricitate cu 4%, până la rutele de distribuție, care au devenit mai eficiente, iar numărul de kilometri/hectolitru bere a scăzut cu aproape 3%. Este că nu ştiaţi?

În altă ordine de idei, acelaşi Onno Rombouts este foarte încrezător că strategia pe termen lung pe care o urmăreşte va continua să susţină progesul operaţiunilor companiei şi creşterea cifrei de afaceri şi în 2013.

Despre Alexandra Blas

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii