03 octombrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Peroni si Redd’s, gestionate de Tempo Advertising

Din categoria “Știri din domeniul beristic “, vă anunțăm că în urma unui pitch organizat de Ursus România, Tempo Advertising gestionează conturile de BTL (below the line) ale brandurilor Peroni Nastro Azzuro și Redd’s.

Echipa care a contribuit la proiect este formată din Costin Milu – Creative Director, Mihai Preotu – Strategic Planner, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Raluca Ioniţă (Dănăilă) – Client Service Director şi Bogdan Ivaşcu – Senior Account Manager.

Brandurile Peroni Nastro Azzuro și Redd’s aparțin brandului Ursus Breweries România. De asemenea, anul acesta brandul Peroni Nastro Azzuro împlinește venerabila vârstă de 50 de ani de existență, vârstă pe care o va sărbători printr-o serie de evenimente sub sigla Anniversario 50.

sursa

tempo-469x281

Despre Delia Chirilă

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii