Webstock este unul dintre cele mai importane evenimente ale online-ului românesc. Acolo se strâng, în fiecare an, sute de bloggeri şi oameni de online, atât pentru a învăţa ceva din conferinţele pregătite de organizatori, cât şi pentru Gala Webstock Awards, cea care premiază cele mai frumoase proiecte din online-ul românesc.
În acest an, pe scena Webstock Awards au urcat şi câteva branduri de bere, după cum urmează:
Categoria Visual
LOCUL I – BECK’S AUGMENTED STREET ART (am scris despre asta aici)
Categoria User Generated Content
LOCUL I- PROVOCARILE EXPERIMENTALISTRO (am scris despre asta aici)
LOCUL 2 – REDD’S SHOE (detalii găsiţi aici)
Categoria Special Projects
LOCUL I- BERE TIMISOREANA – COLINDATORII (detalii găsiţi aici)
Categoria Best Content Campaign on Facebook
LOCUL II – URSUS TIPS & TRICKS (am scris despre asta aici).
Felicitări celor care au venit cu ideile acestor campanii! Abia aştept să văd cine o să urce la anul pe scenă.