03 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

5 premii pentru brandurile de bere la Webstock Awards 2013

Webstock este unul dintre cele mai importane evenimente ale online-ului românesc. Acolo se strâng, în fiecare an, sute de bloggeri şi oameni de online, atât pentru a învăţa ceva din conferinţele pregătite de organizatori, cât şi pentru Gala Webstock Awards, cea care premiază cele mai frumoase proiecte din online-ul românesc.

webstock awards

În acest an, pe scena Webstock Awards au urcat şi câteva branduri de bere, după cum urmează:

Categoria Visual

LOCUL I – BECK’S AUGMENTED STREET ART (am scris despre asta aici)

Categoria User Generated Content

LOCUL I- PROVOCARILE EXPERIMENTALISTRO (am scris despre asta aici)
LOCUL 2 – REDD’S SHOE (detalii găsiţi aici)

Categoria Special Projects

LOCUL I- BERE TIMISOREANA – COLINDATORII (detalii găsiţi aici)

Categoria Best Content Campaign on Facebook

LOCUL II – URSUS TIPS & TRICKS (am scris despre asta aici).

Felicitări celor care au venit cu ideile acestor campanii! Abia aştept să văd cine o să urce la anul pe scenă.

Despre Cristian Florea

Sportiv pasionat de Social Media şi WordPress. Project Manager la Sport Local.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii