03 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Heineken – Operation Skyfall

Heineken a lansat de curând campania TV și digitală “Crack the case”, ce precede cea de-a 23-a aventura James Bond, SKYFALL. În această campanie, consumatorii sunt purtați, cu ajutorul mai multor spoturi video și a aplicației de facebook dedicate, într-o călătorie epică și provocați să înfrângă inamicii în timp ce rezolvă cazul “valizei misterioase”.

Spotul a fost filmat la studiourile Shepperton și au fost adăugate cadre filmate în gara din Timișoara, unde o echipă a reușit să transforme peisajul dintr-unul caracteristic unei temperature de 28 de grade într-unul înzăpezit. În cele 27 de secunde ale spotului apare doar protagonista noului film James Bond, Bérénice Marlohe.

Într-un articol precedent v-am prezentat prium “episod” al campaniei. Între timp a fost lansat și al doilea, iar în acesta apare pentru prima dată și actorul ce-l interpretează pe Bond în noul film din seria 007, Daniel Craig.

Enjoy!

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii