Heineken lansează azi campania TV și digitală “Crack the case”, ce precede cea de-a 23-a aventura James Bond, SKYFALL. În această campanie, consumatorii sunt purtați într-o călătorie epică și provocați să înfrângă inamicii în timp ce rezolvă cazul “valizei misterioase”. Detalii mai multe v-am mai povestit într-un articol precedent.
Campania “Crack the Case” este construită pe baza relației de 15 ani dintre Heineken și franciza Bond, timp în care s-au legat parteneriate globale cu “Tomorrow Never Dies”, “The World is Not Enough”, “Die Another Day”, “Casino Royale”, “Quantum of Solace” și ultimul lansat, “Skyfall”.
Spotul a fost filmat la studiourile Shepperton și au fost adăugate cadre filmate în gara din Timișoara, unde o echipă a reușit să transforme peisajul dintr-unul caracteristic unei temperature de 28 de grade într-unul înzăpezit. În cele 27 de secunde ale spotului apare doar protagonista noului film James Bond, Bérénice Marlohe.
Campania “Crack the Case” va debuta în România pe data de 21 septembrie cu un spot TV de 90 de secunde, la emisiuni informative de la principalele stații TV. Spotul va putea fi vizionat în urmatoarele luni pe 20 de stații TV incluzând posturi informative, generaliste, muzicale, sportive, de științe și de filme. Pe parcursul întregii campanii “Crack the Case”, consumatorii vor avea parte de experiențe inedite, care îi vor ambiționa să rezolve cazul valizei misterioase.