Daniel Craig joacă alături de actrița Bérénice Marlohe din James Bond Skyfall, într-o nouă campanie inedită.
Heineken a anunțat recent lansarea, pe 20 septembrie, a unei campanii globale pe TV și digital, în care Daniel Craig îl portretizează pe James Bond pentru prima oară într-un spot Heineken, campanie ce precede lansarea aventurii cu numărul 23 a agentului 007 – SKYFALL.
Campania “Crack the Case” este construită pe baza relației de 15 ani dintre Heineken și franciza Bond. În această campanie, consumatorii sunt purtați într-o călătorie epică și provocați să înfrângă inamicii în timp ce rezolvă cazul “valizei misterioase”.
Protagonista spotului TV, Bérénice Marlohe, învită spectatorii în trenul care va pleca într-o călătorie printr-un spectaculos peisaj oferit de munții înzăpeziți. Acțiunea este continuată printr-o experiență interactivă prin care consumatorii vor avea șansa de a fi ei înșiși agenți secreți și de a trăi ei experiența printr-o serie de teste care îi va conduce la rezolvarea cazului “valizei misterioase” și pe care o vor proteja în același timp de răufăcătorii din seria Bond.
Pentru a stârni curiozitate în întreaga lume și a implica publicul la scara largă, înainte de lansarea globală din 20 septembrie, un teaser online exclusivist va fi transmis unui numar limitat de fani înfocați Bond, pentru a-i determina să vizioneze spotul TV dupa lansare.
Pe lângă întreținerea conversației în mediile digital, social media și pe canalele media tradiționale, execuția off-line a campaniei “Crack the Case” va aduce dramatismul din experiența virtuală mai aproape de o audiență vastă, globală, începand din octombrie, când mai multe piețe vor oferi experiențe Heineken inedite, în locații emblematice, invitând publicul să îți testeze curajul, să câștige premii deosebite și să împărtășească emoția lansării SKYFALL la nivel global.
Campania a fost realizată de agenția de publicitate Wieden + Kennedy Amsterdam. Spotul TV a fost regizat de multipremiatul regizor olandez Matthijs Van Heijningen Jnr.