Heineken lansează o nouă provocare adresată creativilor prin competiția “Remix our Future”, în cadrul celei de-a doua ediții a concursului “Your Future Bottle“. Anul acesta, brandul pune la dispoziția designerilor o galerie de vizualuri din istoria Heineken drept inspirație, pe site-ul:
www.YourFutureBottle.com
Imaginile ilustrează momente specifice din evoluția brandului, cum ar fi primele etichete pentru sticle sau postere de la începutul secolului al XX-lea. O întreagă colecție de Heineken collectibles sunt puse la discreția fanilor brandului. Design-ul și inovația au fost elementele cheie ale brandului încă de la originile sale, dezvăluind consumatorului cele mai inedite experiențe vizuale, după cum afirmă și Mark van Iterson, Global Head of Design:
“În timp ce privim încrezători către evoluția plină de resurse încă neexploatate a brandului nostru, ne întoarcem cu mîndrie către originile puternice și căutăm modalități de a ne reinventa pentru a crea noutatea prin însuși ADN-ul nostru. Remix our future este ocazia perfectă de a îmbina valorile trecutului cu unicitatea brandului pentru a provoca surpriza viitorului.”
Este o ocazie unică pentru designeri de a-și exprima creativitatea și a-și pune amprenta pe unul dintre cele mai cunoscute brand-uri internaționale. Cele 30 de schițe finaliste vor fi expuse la prestigioasa Expoziție de Design de la Milano în aprilie 2013, iar câștigătorul competiției va trăi experiența unică de a-și vedea creația devenind realitate odată cu producția specială a sticlei Heineken, ediție limitată din 2013-2014, care va ajunge la consumatorii din întreaga lume.
Layout-ul câștigător va fi prelucrat de Joshua Davis, un deschizător de drumuri al design-ului digital, care va crea un pachet promoțional special pentru sticla de colecție. Juriul care va evalua propunerile de design pentru noua sticla va fi compus din Joshua, Mark, impreuna cu editorul Cool Hunting, Evan Oresten, si Mark Dytham de la PechaKucha.