02 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Heineken întotdeauna știe ce vor fanii

Că tot am aflat câștigătoarea unui campionat european așteptăm cu nerăbdare urmatoarea mare finală europeană. Cea mai mare finală europeană a echipelor de club. Ne mai despart doar 9 zile de marele meci al Europei, ce va avea loc pe stadionul Fußball Arena München.

Sponsorul oficial al competiției întotdeauna a știut să aprecieze fanii UCL și mereu a venit cu campanii inovative care să te lovească adânc și să te ungă pe suflet. La noi în țara au organizat vizionări ale meciurilor UCL prin cinematografe, au inventat campania “Most Dateable Bloggers” și chiar creaseră, la un moment-dat, Heineken Mansion, un spațiu dedicat berii și fotbalului. Abia ațtept să văd cu ce ne vor răsfăța din nou.

În afara granițelor au fost cel puțin la fel de inventivi…

• ••

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii