27 octombrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Aşa arată un tort aniversar de şi pentru bere

Astăzi am avut ocazia să ajung la sediul Heineken România, invitaţi fiind de simpaticele de la Oxygen PR. A fost o întâlnire informală, în care am rememorat momentele principale din viaţa brandurilor Heineken, Silva şi Golden Brau de anul trecut, în care social media a fost implicată la modul cel mai serios.

Sunt foarte bune astfel de recapitulări, pentru că îţi oferă posibilitatea să revezi ce s-a întâmplat şi să priveşti lucrurile orecum la rece, dar cu acel grad de nostalgie dată de amintirile plăcute pe  care astfel de campanii le trezesc :) Plus că poţi vedea retrospectiv cât de multe au făcut aceste branduri în zona 2.0 şi să le mai saluţi o dată pentru curajul şi pentru încăpăţânarea lor de a merge înainte pe această direcţie :)

Profităm de ocazia oferită de Oxygen PR (a se citi tortul de mai jos) şi le urăm celor de la Heineken România toate cele bune, beri vândute cât mai multe şi să ne auzim cu alte campanii în anul care vine. La mulţi ani!

Despre Cristian China-Birta

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii