Vă spunem noi! HEINEKEN România a anunţat ieri următoarele: ‘Creşterea cifrei de afaceri cu 13,2% în 2012 față de 2011, ajungând la 1.185 milioane RON. Volumul vânzărilor a avut o creștere cu peste 5%, confirmând poziţia de lider de piaţă a companiei. Rezultate pozitive pentru mărcile companiei: Heineken, Ciuc, Bucegi au înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului ... Citește »
Revista berii
Vezi dincolo de etichetă – noua campanie Beck’s
Beck’s continuă tradiţia de a susţine cei mai originali artişti ai lumii, lansând in februarie o ediţie limitată Beck’s cu etichete create de talente de top din lumea artistică mondială, fie că este vorba de artişti din design sau muzică. Etichetele create special pentru Beck’s de către artişti precum M.I.A, Seeed, Freegums şi Bert Rodriguezmarchează începutul campaniei “Vezi dincolo de etichetă”, în România. Campania Beck’s, implementată ... Citește »
Asociatia Berarii Romaniei are un nou presedinte
Andrew Highcock, Preşedinte al Ursus Breweries, a fost numit preşedinte al Asociaţiei Berarii României, începând cu această lună. Andrew Highcock a preluat conducerea Asociaţiei de la Hezy Ovadia, președintele URBB – Tuborg România, care a ocupat această funcție în ultimii doi ani. “Sunt onorat de această nouă poziție în cadrul Asociației Berarii României, o organizație care de aproape zece ani ... Citește »
Heineken te trimite in Amsterdam cu Time Capsule
Cu ocazia aniversarii a140 de ani, Heineken a lansat o aplicatie interactiva dedicata consumatorilor din Romania, Time Capsule, care ofera acestora posibilitatea sa interactioneze cu brandul lor favorit si sa ii transmita mesaje aniversare creative. Pentru a sarbatori cea de-a 140-a aniversare asa cum numai Heineken® stie, aceste mesaje vor intra intr-o competitie jurizata de cei mai importanti reprezentanti din ... Citește »
Saatchi & Saatchi pentru Tuborg, Publicis pentru Skol, United Media pentru tot URBB
URBB, unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, îşi va derula anul acesta campaniile publicitare alături de noi parteneri. Noile agenţii care vor lucra din 2013 pentru brandurile URBB sunt: Saatchi & Saatchi – noua agenţie de creaţie pentru marca Tuborg, Publicis îşi va extinde colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, iar United Media este agenţia ce va fi responsabilă ... Citește »
Afirmăm răspicat: a bea bere în exces este o prostie!
Aţi văzut că am susţinut în diverse rânduri (şi o să facem asta în continuare) campaniile de responsabilzare a băutorilor de bere. Berea este o licoare extraordinară, care ne ajută la sănătate, dar numai dacă este consumată responsabil. Ca orice lucru în exces, a bea bere în exces este – o spunem direct, româneşte – o prostie. Statisticile organizaţiilor care ... Citește »
Una din cele mai frumoase modalități de promovare a unui brand de bere
Heineken ne surprinde mereu cu modalităţi de promovare ieşite din comun. Uitaţi-vă mai jos cum au reuşit să facă un ditai eveniment din… angajarea unor oameni ) Citește »
Desfăcător de bere pentru… credincioși
Mi se pare un kitsch fără margini. Şi are şi unghieră pe lângă desfăcător. Dar uite că el există pe piaţă şi lumea pare că îl cumpără. Eu l-am luat de la un băiat mut (sau aşa zicea el că este) când am fost în Hunedoara. Citește »
ALIAT – Bilanț pe 2012
Am primit o informare din parte ALIAT, din care aflăm bilanţul organizaţiei în 2012. Îl redăm mai jos, cu menţiunea că apreciem ce face organizaţia şi că ne bucurăm că există am oferit tratament gratuit specializat medical si psihologic unui numar de 747 de persoane dependente de alcool si consiliere pentru 210 persoane, rude ale persoanelor dependente de alcool, din care 44 de copii in cele doua centre ... Citește »
Bergenbier își deschide depozitul de bere
Deocamdată pe facebook Într-o aplicaţie în care îţi dai mailul şi poţi primi un bax cu noile PETuri Bergenbier. Citește »