19 octombrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Revista berii

Știe cineva cine a fost lider pe piața berii în România în 2012?

heineken2-0

Vă spunem noi! HEINEKEN România a anunţat ieri următoarele: ‘Creşterea cifrei de afaceri cu 13,2% în 2012 față de 2011, ajungând la 1.185 milioane RON. Volumul vânzărilor a avut o creștere cu peste 5%, confirmând poziţia de lider de piaţă a companiei. Rezultate pozitive pentru mărcile companiei: Heineken, Ciuc, Bucegi au înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului ... Citește »

Vezi dincolo de etichetă – noua campanie Beck’s

Beks-Art-Label

Beck’s continuă tradiţia de a susţine cei mai originali artişti ai lumii, lansând in februarie o ediţie limitată Beck’s cu etichete create de talente de top din lumea artistică mondială, fie că este vorba de artişti din design sau muzică. Etichetele create special pentru Beck’s de către artişti precum M.I.A, Seeed, Freegums şi Bert Rodriguezmarchează începutul campaniei “Vezi dincolo de etichetă”, în România. Campania Beck’s, implementată ... Citește »

Asociatia Berarii Romaniei are un nou presedinte

blogdebere-2013

Andrew Highcock, Preşedinte al Ursus Breweries, a fost numit preşedinte al Asociaţiei Berarii României, începând cu această lună. Andrew Highcock a preluat conducerea Asociaţiei de la Hezy Ovadia, președintele URBB – Tuborg România, care a ocupat această funcție în ultimii doi ani. “Sunt onorat de această nouă poziție în cadrul Asociației Berarii României, o organizație care de aproape zece ani ... Citește »

Heineken te trimite in Amsterdam cu Time Capsule

heineken time capsule

Cu ocazia aniversarii a140 de ani, Heineken a lansat o aplicatie interactiva dedicata consumatorilor din Romania, Time Capsule, care ofera acestora posibilitatea sa interactioneze cu brandul lor favorit si sa ii transmita mesaje aniversare creative. Pentru a sarbatori cea de-a 140-a aniversare asa cum numai Heineken® stie, aceste mesaje vor intra intr-o competitie jurizata de cei mai importanti reprezentanti din ... Citește »

Saatchi & Saatchi pentru Tuborg, Publicis pentru Skol, United Media pentru tot URBB

urbb

URBB, unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, îşi va derula anul acesta campaniile publicitare alături de noi parteneri. Noile agenţii care vor lucra din 2013 pentru brandurile URBB sunt: Saatchi & Saatchi – noua agenţie de creaţie pentru marca Tuborg, Publicis îşi va extinde colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, iar United Media este agenţia ce va fi responsabilă ... Citește »

Afirmăm răspicat: a bea bere în exces este o prostie!

blogdebere-2013

Aţi văzut că am susţinut în diverse rânduri (şi o să facem asta în continuare) campaniile de responsabilzare a băutorilor de bere. Berea este o licoare extraordinară, care ne ajută la sănătate, dar numai dacă este consumată responsabil. Ca orice lucru în exces, a bea bere în exces este – o spunem direct, româneşte – o prostie. Statisticile organizaţiilor care ... Citește »

ALIAT – Bilanț pe 2012

ALIAT

Am primit o informare din parte ALIAT, din care aflăm bilanţul organizaţiei în 2012. Îl redăm mai jos, cu menţiunea că apreciem ce face organizaţia şi că ne bucurăm că există am oferit tratament gratuit specializat medical si psihologic unui numar de 747 de persoane dependente de alcool si consiliere pentru 210 persoane, rude ale persoanelor dependente de alcool, din care 44 de copii  in cele doua centre ... Citește »

Înapoi la începutul paginii