URBB, unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, îşi va derula anul acesta campaniile publicitare alături de noi parteneri. Noile agenţii care vor lucra din 2013 pentru brandurile URBB sunt: Saatchi & Saatchi – noua agenţie de creaţie pentru marca Tuborg, Publicis îşi va extinde colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, iar United Media este agenţia ce va fi responsabilă de campaniile media pentru întreg portofoliul URBB.
“URBB a început noul an în forţă, alegând trei noi colaboratori pentru a promova imaginea sa şi a brandurilor din portofoliu. 2013 va fi cu siguranţă un an bun, caracterizat de campanii inovative, care să sublinieze încă o dată valoarea de necontestat şi puterea mărcilor din portofoliul nostru!“, a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Preşedinte Marketing URBB.
În plus, Saatchi & Saatchi, una dintre cele mai importante agenții de publicitate, va dezvolta partea de creaţie pentru brandul Tuborg. “Invitația de a participa la pitch-ul de creație Tuborg ne-a onorat și ne-a motivat să lucrăm cu multă pasiune. Suntem încântați că echipa și ideile noastre au fost cele câștigătoare. Ne dorim ca începând cu 2013 să continuăm dezvoltarea capitalului de imagine al brandului Tuborg prin idei puternice și execuții spectaculoase”, a afirmat Gabriela Nanu, Group Account Director Saatchi & Saatchi.
Pentru brandul Skol, noua agenţie de creaţie va fi Publicis. “Parteneriatul dintre URBB şi Publicis a început în 2009, odată cu relansarea brand-ului Granini. În numai 4 ani, Granini şi-a triplat cota de piaţă, iar succesul colaborării noastre a fost recunoscut de industrie prin acordarea a 3 premii Effie. Astfel, extinderea parteneriatului prin desemnarea noastră ca agenţie de comunicare pentru brand-ul SKOL a venit natural şi este încă o confirmare a reţetei de succes URBB & Publicis. Nu va fi uşor pentru că piaţa berii este extrem de competitivă, dar experienţa Publicis şi commitment-ul URBB sunt cele mai puternice premize pentru victorie”, declară Cătălin Albu, Client Service Director la Publicis.
Noii parteneri URBB se vor ocupa de campaniile de media şi advertising ale companiei. United Media, agenţie prezentă de 7 ani pe piaţă, se va ocupa de operaţiunile de media planning şi media buying.“Brandurile URBB sunt adevărate repere pe piaţa băuturilor din România, branduri foarte bine cunoscute ce reuşesc să se reinventeze mereu. Suntem onoraţi că URBB a decis să înceapă colaborarea cu noi şi suntem siguri că vom realiza împreună proiecte inovative care, la rândul lor, vor deveni repere în categorie”, a declarat Dana Bulat, Director General United Media.
URBB pregăteşte în 2013 o serie amplă de proiecte şi campanii pentru fiecare brand în parte. Pe de-o parte, URBB va continua proiectele cu tradiţie, iar, pe de altă parte, va lansa noi iniţiative prin care să ofere consumatorilor valoare adăugată.