La finalul perioadei de evaluare a aplicatiilor din cadrul programului de responsabilitate sociala “HEINEKEN pentru Comunitati” – editia 2013, despre care v-am mai povestit, s-au selectat spre finantare urmatoarele proiecte: Asociatia PR Patrat cu proiectul “De la comunitati la comunitate” Asociatia Fapte Bune pentru Comunitate cu proiectul “Mentorat in Fapte Bune”. Detaliile privind punctajul obtinut de catre ONG-urile care au ... Citește »
Diverse
Aventurile ratustii galbene in al doilea episod Dropped by Heineken
Am mai spus de multe ori că ce face Heineken pe partea de promovare este extraordinar. Uitaţi-vă, spre exemplu, la Stavros, un profesor de yoga şi dansator din Grecia, care este paraşutat, cum ar veni, în mijlocul Cambogiei legat la ochi. Şi ce frumos se trezeşte el într-o imensa barcă galbenă, în formă de raţă =)) Şi cum este oprit ... Citește »
Mândru să fiu canadian
Molson Canadian, unul dintre brandurile de bere din Canada, a început o campanie de promovare a berii lor în Europa, urmărind sloganul „Proud to be Canadian”. Vă las să înţelegeţi mai bine campania urmărind clipul următor. Mie ideea mi se pare foarte bună, cu toate că a făcut şi Coca-Cola ceva asemănător. Chiar te face să fii mândru de naţionalitatea ... Citește »
Valoarea terenului fostei fabrici de bere Ursus – 8 milioane de euro
Ziar de Cluj a publicat un foarte bun material despre brandurile clujene. Evident că nu putea să lipsească Ursus dintr-o astfel de analiză. Redăm mai jos câteva rânduri din material. Cu recomandarea să citiţi tot, pentru că, repet, este un articol foarte bine documentat. Aş vrea să văd cât mai des astfel de scriituri jurnalistice în presa de la noi. ... Citește »
Cum stau brandurile de bere în Top Social Brands 2013
Pentru al cincilea an consecutiv revista Biz a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. Topul reuneste 50 de branduri care, pe parcursul anului trecut, au integrat in mixul de comunicare cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare in social media ale momentului. Vodafone se mentine in fruntea clasamentului, urmat de Samsung, Danone, Avon, ... Citește »
Carlsberg rulllz pe Stadionul din Lille
Colegii de la sportlocal.ro au publicat o corespondenţă semnată de Ana Maria Birta de la stadionul din Lille, unul modern, frumos, cu de toate, precum o şaorma Uitându-ne printre pozele trimise, am văzut că brandul Carlsberg apare la greu peste tot. De unde am dat şi numele acestei postări [nggallery id=94] Citește »
Două despre Ciuc
Aşa s-a nimerit, că în timp ce scriam postarea de mai jos, a dat Gabriel Barliga, un mare, mare mucalit , tweetul de mai jos. Iar postarea despre care vă spuneam că tocmai o scriam este despre berea Ciuc prezentă în meniul de la legendarul loc Kon Tiki din Sibiu (da, ştiu, un site oribil), unde am mâncat una din ... Citește »
Impreuna cu Staropramen la Festivalul International de Teatru de la Sibiu
Anul acesta, Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu a avut un partener cu… mult gust Pentru că Staropramen a decis că acest Festival minunat merită să se bucure de întregul lor sprijin. Am cerut câteva cuvinte din partea celor care se ocupă de brandul Staropramen. Le aveţi mai jos. Împreună cu o galerie de poze, cred eu, ilustrativă Anul ... Citește »
Pe unde mai umbla bloggerii trimisi de Silva
Silva are o campanie care mie personal îmi place. Şi care se bazează pe o idee foarte simplă: trimit câţiva bloggeri într-un weekend prin anumite locuri din ţară. Simplu şi la obiect, cum se spune I-am rugat pe cei de la bere Silva, dar şi pe bloggerii “călători” să ne dea câteva cuvinte despre campanie. După cum puteţi vedea mai ... Citește »
Remus Visan, Paravion.ro: Serviciile de turism ale viitorului se muta pe smartphone si tableta (P)
“In 2012, in Romania s-au vandut circa 100.000 de bilete de avion, exclusiv prin intermediul agentiilor de online traveling (OTA), iar pana la finalul lui 2013 estimam o crestere de min. 15% a acestei piete. Asistam la o modificare de la an la an a comportamentului de consum pentru serviciile turistice in Romania, ceea ce inseamna ca in viitorul foarte ... Citește »