La finalul perioadei de evaluare a aplicatiilor din cadrul programului de responsabilitate sociala “HEINEKEN pentru Comunitati” – editia 2013, despre care v-am mai povestit, s-au selectat spre finantare urmatoarele proiecte:
Asociatia PR Patrat cu proiectul “De la comunitati la comunitate”
Asociatia Fapte Bune pentru Comunitate cu proiectul “Mentorat in Fapte Bune”.
Detaliile privind punctajul obtinut de catre ONG-urile care au aplicat in cadrul programului “HEINEKEN pentru Comunitati”, editia 2013 din Craiova, sunt:
Locul1: Asociatia PR Patrat – “De la comunitati la comunitate (72,5 puncte);
Locul 2: Asociatia Fapte Bune pentru Comunitate – “Mentorat in fapte bune” (72 puncte);
Locul 3: Asociatia Pro Civica Oltenia – “Scaderea gradului de poluare al mediului si imbunatatirea starii de sanatate prin incurajarea mersului pe bicicleta in randul craiovenilor” (67,5 puncte);
Locul 4: Asociatia Impreuna pentru Incluziune si Economie Sociala – Respect si pasiune pentru mestesug: comunitatea se dezvolta lucrand impreuna (66,5 puncte);
Locul 5: Asociatia Mereu pentru Europa – “Open your stage – Festival de teatru independent Craiova 2013” (66 puncte);
Locul 6: Asociatia Carousel Project – “Craiova, te iubesc!” (65 puncte);
Locul 7: Centrul de Resurse pentru Organizatiile Nonprofit din Oltenia – “Constituirea Grupului de Inițiere al Fundației Comunitare Metropolitane „Ponsiona Pelendava” (63,5 puncte);
Locul 8: Asociatia Ecologica GAIA Craiova – “Picnic market Heineken” (60 puncte);
Locul 9: Asociaţia de Consultanţă şi Consilere Economico-Socială OLTENIA – “Responsabil pentru un mediu sanatos!” (58 puncte);
Locul 10: Asociatia Eco-World 2010 – “Fii sanatos” (56 puncte);
Locul 11: Centrul de Cultura Contemporana Club Electroputere – “Club Electroputere Cinema” (54,5 puncte);
Locul 12: Fundatia Romana pentru Artele Comunicarii – “Organizarea festivalului de film Sud Fest” (54 puncte);
Locul 13: AIESEC Craiova – “Experimenteaza Craiova” (48 puncte);
Locul 14: Agentia de Consiliere si Sprijin pentru Minoritati si Persoane Defavorizate din Romania – “Centru de tineret pentru voluntariat Heineken” (45 puncte);
Locul 15: Asociatia Eurom Social Construct – “Centru de Informare ” – (44,5 puncte);
Locul 15: Asociatia Alexis Project – “Comorile Craiovei, altfel!” (44,5 puncte);
Locul 17: Agentia de Consiliere si Sprijin pentru Minoritati si Persoane Defavorizate din Romania – “ONG Caffee HEINEKEN” (43,5 puncte);
Locul 18: Organizatia Romilor Caramizari Craiova – “Clubul tinerilor romi pentru mediatizare si informare” (41,5 puncte).
Proiecte ne-eligibile:
Centrul de Resurse pentru Organizatiile Nonprofit din Oltenia – “Craiova Tour”.