20 aprilie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

The Practice comunică pentru Peronni, Redd’s și Grolsch

În urma unei licitații desfășurate în peroada februarie-aprilie 2012, la care au participat trei mari agenții de relații publice, The Practice a obținut task-ul de a se ocupa de comunicarea a trei mari branduri de bere din portofoliul URSUS Breweries: Redd’s, Peronni Nastro Azzuro și Grolsch.

“URSUS Breweries, parte a grupului SABMiller plc, este unul din cei mai mari producători de bere din România. Avem branduri puternice, cu personalități bine definite, iar comunicarea de PR trebuie să se potrivească perfect cu caracterul și specificul fiecărui brand în parte. Am căutat o agenție de relații publice care să înteleagă aceste nuanțe, o agenție creativă și care să poată face față provocărilor domeniului extrem de competitiv în care noi activăm. Am avut un parteneriat de succes cu The Practice anul trecut pentru Peronni Nastro Azzuro ți ne bucurăm că în urma licitațiiei vom continua acest parteneriat și îl vom extinde și pentru Redd’s și Grolsch. ” a declarat Gabriel Crețu, Global Brands Director Ursus Breweries.

Să sperăm ca va fi un parteneriat cât mai productiv. Părerea mea este că, cel puțin Redd’s are nevoie mare de ceva proaspăt la capitolul imagine și comunicare.

Spor la treabă!

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii