Deși cumva paradoxal, titlul introduce o campanie cu scopuri dezirabile în România, dat fiind faptul că 20% din liceenii noștri recunosc că beau frecvent alcool. Ursus Breweries a lansat în 2010 un program lăudabil de CSR numit “Află-ți echilibrul”, ce are ca public țintă părinții, tinerii peste 18 ani, șoferii și barmanii. Această campanie încearcă de trei ani să promoveze consumul moderat de alcool și să ofere tinerilor (și nu numai) informațiile necesare referitoare la ieșirile cu prietenii.
Activitățile ce au făcut parte din acest program au constat în seminarii și întâlniri informative destinate tinerilor și părinților. În același context au fost editate “Ghidul pentru Părinți- Vorbind cu copiii despre consumul de alcool” și “Ghidul Șoferului Începător” plus alte materiale informative , printre care și felicitări online de mulțumire pentru cei care își duc prietenii în siguranță acasă.
De asemenea, o platformă utilă, cu informații ce provin direct de la specialiști, precum doctori sau psihologi, dar și alte experiențe împărtășite este desprealcool.ro
Mai multe date despre rezultatele și campania globală Ursus Breweries pe SMARK.