În perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestrul al anului fiscal Ursus Breweries, vânzările au crescut cu 23%.
Creşterea a fost susţinută de performanţa solidă a noului ambalaj pentru PET-ul de Ciucaș. Aceasta este a doua perioadă de creştere pentru companie după ce în intervalul aprilie-septembrie 2012 a raportat un plus de 25%.
Revenirea pe creştere are loc după mai mulţi ani de scădere. Ursus Breweries deţine unităţi de producere a berii la Timişoara, Cluj-Napoca, Buzău şi Braşov. Potrivit unei analize pe baza cifrei de afaceri, Ursus era în 2011 cel mai mare jucător de pe piaţa locală a berii, cu venituri de 261 mil. euro şi pierderi de 13,6 mil. euro.
Pe piaţa locală a berii, cei mai mari jucători sunt Ursus, Heineken, Bergenbier, URBB, Romaqua (cu brandurile Albacher şi Dorfer). Via Business Magazin