01 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Promoțiile, instrument eficient pentru Pilsner Urquell

Că tot vorbeam despre importanța brandului, promoțiile sunt o metodă demnă de luat în seamă, fără referire specială la promoțiile de preț, care sunt cu două tăișuri (mai ales cînd nu mai sunt și produsul nu se vinde fără un discount).

În cadrul evenimentului Promotions Now-din marca Smark KnowHow, oameni care știu cu ce se mănâncă promoțiile au dat exemple de branduri ce le-au folosit în favoarea lor. Printre branduri ca Nescafe, Zuzu, Kinder și Fulga, bineînțeles că regăsim și un brand de bere: Pilsner Urquell. De menționat este că piața berii se remarcă drept una foarte competitivă, în care de asemenea, se apelează des la promoțiile de preț.

Campania de la Pilsner Urquell s-a desfășurat în Slovacia, cu ocazia împlinirii a 170 de ani de la lansare. Cei de la Pilsner Urquell au creat ambalaje speciale six-pack de colecție, unde fanii brandului găseau cărți cu istoria berii sărăbătorite. Pentru HoReCa au folosit premii precum pahare sau diplome băutorilor de Pilsner Urquell plus (atenție!) calești pentru a distribui  bere nefiltrată proaspătă direct de la fabrică.

Promoții domnești, ce să mai!

via Smark

5156cd3e5d5b6

Despre Delia Chirilă

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii