23 septembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Cel Mai Promitator Brand Romanesc

Lume, lume, companii, branduri! Concursul “Cel Mai Promițător Brand Românesc” a ajuns la cea de-a 4-a ediție. În ce constă? Păi, companiile care se înscriu pot câștiga un branding sau rebranding din partea Seed Consultants, agenția de branding care organizează acest concurs.

La ce folosește brandingul?

Sa luăm de exemplu, un pub. Indiferent de poziționarea pubului, brandingul este necesar, fiind cel care dă o identitate unui brand. Un pub poate prin branding să-și formeze sau reînoiască imaginea vizuală (să-și creeze un logo sau design nou), să-și găsească nume și slogan nou sau să fie activ în mediul online ( crearea unui site).

Așa că dragi companii mici și mari, puneți mâna pe formular și aplicați pentru un branding proaspăt ca berea la halbă.

Iar dacă sunteţi bloggeri, puteţi câştiga un brand al blogului foarte profi făcut de specialiştii de la Seed Consultants.

cel-mai-promitator-brand-romanesc1

Despre Delia Chirilă

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii