Bergenbier S.A. a demarat aseară, în parteneriat cu Direcția Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliției, campania “Prietenul la volan se cunoaște”, o campanie de informare a tinerilor șoferi asupra riscurilor la care se expun când conduc sub influența alcoolului.
Campania a inclus acțiuni în trafic prin care șoferii surprinși de filtrele Poliției cu o alcoolemie zero la etilotest au fost premiați cu bere fără alcool de la Bergenbier. La ieșirea din cluburi, baruri și restaurante au fost recompensati și prietenii care s-au “sacrificat” si nu au consumat alcool pentru a duce grupul în siguranță acasă.
“Se știe că una dintre cele mai eficiente metode de învățare este prin exemple pozitive, prin copierea unor modele din familie sau cercul de prieteni. De aceea, campania ‘Prietenul la volan se cunoaște!’ dorește să scoată la lumină exact aceste comportamente care pot furniza exemple pozitive pentru tineri. Vrem să îi descoperim și să îi celebram pe cei responsabili și atenți, pe tinerii care uneori renunță la o seară de distracție pentru a-și duce prietenii acasă în siguranță”, a declarat Ileana Dumitru (Director Juridic și Relații Publice, Bergenbier S.A).
“Conducerea autovehiculelor sub influența băuturilor alcoolice reprezintă un factor agravant atunci cand este vorba de producerea accidentelor grave de circulație, multe dintre acestea soldându-se, din păcate, cu pierderi de vieți omenești. În acest context, consideram că o abordare pozitivă, care sa ofere exemple participanților la trafic, poate genera o scădere a numărului de persoane care se urcă la volan deși au consumat alcool”, a declarat Comisarul șef de Poliție Lucian Dinița (Directorul Direcției Rutiere). Via IQads
Super tare ), imi imaginez ce fata faceau cand ii intreba “at baut?” NU, ” pai de ce? Luati de aici niste bere” )))
“fara alcool” parcă-i și văd bosumflați pe ceilalți din mașină