11 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Mândru să fiu canadian

Molson Canadian, unul dintre brandurile de bere din Canada, a început o campanie de promovare a berii lor în Europa, urmărind sloganul „Proud to be Canadian”. Vă las să înţelegeţi mai bine campania urmărind clipul următor.

molson-canadian

Mie ideea mi se pare foarte bună, cu toate că a făcut şi Coca-Cola ceva asemănător. Chiar te face să fii mândru de naţionalitatea ta. În plus, îşi promovează şi berea într-un mod creativ.

Mă întreb cum ar fi arătat campania dacă frigiderul ăla ar fi fost românesc. Oare ce brand românesc de bere ar avea curajul şi puterea financiară să facă o campanie asemănătoare?

* clipul îl ştiu de la markataing.com

Despre Cristian Florea

Sportiv pasionat de Social Media şi WordPress. Project Manager la Sport Local.

Un comentariu

  1. Chiar ca e frumos! Si chiar ca-mi facu pofta de bere :)

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>