28 august 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Ce bere “beau” românii pe Facebook

Cum Facebook-ul este unealtă musai pentru promovarea online, ne-am gândit să tragem un ochi peste activitatea brandurilor de bere în spațiul lui Zuckerberg.

Așa că am constatat, așa cum bănuiam deja, că Heineken este primul brand de bere pe Facebook, cu aproape jumătate de milion de like-uri și pe locul 35 în topul Facebrands. Este, de asemenea, și primul brand din industria alcoolului.

Tot pe podium se află Ursus, cu aproximativ 370 000 de fani și Bergenbier cu 242 000, pe locul 67 respectiv locul 27 în topul Facebrands. Printre următoarele branduri de bere cu activitate intensă pe Facebook  sunt: Ciuc Premium (200 000 like-uri), Bere Timișoreana (155 000), Beck’s România (150 000), Ciuc Radler (126 000),  Desperados (101 000), Stella Artois România (78 000).

Pe lângă brandurile de bere, pe Facebrands regăsim și pagina Don’t drink and drive, campanie dezvoltată de Alexandrion Grup, cu aproximativ 50 000 de like-uri.  De asemenea, din industria alcoolului, regăsim și alte branduri, majoritatea branduri de whiskey: Ballantine’s (87 000 like-uri), Jack Daniel’s Tennessee Whiskey Romania (63 000), Jameson Romania (42 ooo).

Pe podiumul național Facebrands stau Inna, Alexandra Stan și Akcent.

facebook-like-beer-mug

 

Despre Delia Chirilă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii