Joia trecută, prin Centrul Vechi au fost văzuţi câţiva bloggeri deghizaţi în agenţi secreţi umblând de colo colo căutând să intre în pielea personajului Bond. Practic, Heineken şi Oxygen PR ne-au invitat într-un treasure hunt distractiv, în care ne-am plimbat pe la diferite localuri branduite de Heineken şi am rezolvat tot felul de puzzle-uri pentru a afla indicii care să ne îndrepte spre locul următorului indiciu, şi mai aproape de destinaţia finală.
A fost un mic joc de-a spionii, care a avut ca ţinta finală locul în care se afla servieta uriaşă Heineken Skyfall, servietă care îşi aştepta agentul potrivit care să nimerească combinaţia căştigătoare şi să plece într-o experienţă completă marca Bond, la Londra, şi să o cunoască şi pe Berenice Marlohe, noua Bond Girl.
O dată terminat treasure hunt-ul/pub crawling session/bond impersonation am aşteptat cuminţi şi curioşi, în faţa sediului BNR, deschiderea valizei şi aflarea câştigătorului. Coada de Bond wannabes era imensă, iar suspansul apăsa greu la fiecare introducere de cod necăştigător. Într-un final, fericita câştigătoare a campaniei Heineken a fost declarată Voinschi Cornelia când, la ora 20:07, a introdus codul secret ce a deschis valiza Heineken, care btw era plină cu bere – Heineken Skyfall Special Edition. Că tot am fost văzut şi eu în acea zi cu o valiză în mână, vă anunţ că tot bere aveam în ea, ce altceva?!
[nggallery id=78]
cam ce putea sa fie premiul ? Bere super initiativa, dar eu nu am auzit de ea nu a fost mediatizata? Macar in blogosfera?
in blogosfera a fost, daca zici de treasure hunt
iar crack the case a fost peste tot