În România, în prima jumătatea a acestui an, vânzările Heineken au crescut cu 6%, deși prețurile au rămas mici datorită concurenței aprige de pe piață.
În Europa Centrala și de Est au crescut cu 5,7% în primul semestru al anului, datorită piețelor din Rusia, Polonia, România, Austria, Bulgaria și Belarus unde s-au consumat aproximativ 26,8 milioane hectolitri de bere sub umbrela Heineken. S-au înregistrat și scăderi la capitolul vânzări în Germania și Grecia, iar pofitul din Polonia și România a fost mai redus, însă a ramas stabil în Rusia.
Veniturile grupului în regiune au urcat ușor în perioada analizată, la 1,58 miliarde euro, iar profitul EBIT (înainte de dobânzi și taxe) a scazut cu 27%, la 114 milioane euro.
Heineken este cea mai mare companie producatoare de bere din Europa și a treia din lume ca volum de bere vândută. Grupul are pe piața românească patru fabrici, la Miercurea Ciuc, Constanța, Craiova și Mureș.
Heineken România a avut anul trecut o cifră de afaceri de 245,3 milioane euro), în crestere cu 11,5%, iar volumul vânzărilor a urcat cu 7,5%. Grupul olandez a înregistrat în primul semestru venituri de 8,77 miliarde euro la nivel mondial, în urcare cu 5%, iar profitul net a urcat cu 30%, la 783 milioane euro.