15 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Experience Hotel by Grolsch – Capitolul Intâi

Ieri a început minunatul experiment Experience Hotel provoked by Grolsch pus la cale de 4 agenţii: Arsenoaiei Mătăşel, The Practice, Kubis şi The Group.

Cei 14 recruți i-au călcat pragul “hotelului” dis de dimineata, încă de pe la 01:30, și cam tot de-atunci și-au pierdut orice orientare temporală. Când au fost treziți au inceput workshop-urile creative pregătite fix pentru a le testa creativitatea în condiții controlate, unde (sau mai bine zis când) timpul ca punct fix nu mai exista, iar oameni obișnuiți cu o anumită rutină formată datorită condiționărilor temporale din urma programului încărcat își pierd orice ancoră și se lasa în voia haosului cauzat de lipsa contorizării timpului. Nu toți și-au pierdut orientarea în timp, dar de la oră la oră aproximările lor sunt din ce în ce mai inexacte; minutele încep să pară ore, două ore de fapt sunt numai una.

Detalii mai multe vă zic bloggerii desemnați să relateze evenimentul:  HoinaruRobi și Dan.

Iar mai jos aveți un scoop video și poftim și câteva poze ca să vă faceți o idee despre atmosfera din Experience Hotel.

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>