31 octombrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Brewdog și targetarea precisă

Cei de la Brewdog, nebuni și îndrăzneți precum îi știm, au idei foarte faine în ceea ce privește berea. Pornind de la denumirile berilor (Tactical Nuclear Penguin, I Hardcore You, The End of History) și până la bere cu 41% alcool,  Brewdog are cel mai tare sistem de targetare a băutorilor de bere.

Astfel că atunci când au avut cereri provocatoare de la consumatori, ei au dovedit că au o bere pentru orice circumstanță. Da, chiar pentru orice circumstanță. Par example:

 I want a beer that makes me want to speak like a pirate

bere de pirat

I want a beer that a squirrel would enjoy

beer for squirrel

Ni se pare impresionant cum Brewdog se remarcă prin elemente de marketing inedite și prin targetare precisă în rândurile publicului țintă.  Imaginează-ți o bere pe care s-o bei în oraș, alta la filmul tău preferat și alta când citești un blog.

Deci, vreo preferință specială de bere?

via Brewdog

 

Despre Delia Chirilă

2 comentarii

  1. Da, vreu o bere cu aroma secretoasa, de preferat napoleoniana, de dupa copac, si foarte ironica.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii