Cei de la Brewdog, nebuni și îndrăzneți precum îi știm, au idei foarte faine în ceea ce privește berea. Pornind de la denumirile berilor (Tactical Nuclear Penguin, I Hardcore You, The End of History) și până la bere cu 41% alcool, Brewdog are cel mai tare sistem de targetare a băutorilor de bere.
Astfel că atunci când au avut cereri provocatoare de la consumatori, ei au dovedit că au o bere pentru orice circumstanță. Da, chiar pentru orice circumstanță. Par example:
I want a beer that makes me want to speak like a pirate
I want a beer that a squirrel would enjoy
Ni se pare impresionant cum Brewdog se remarcă prin elemente de marketing inedite și prin targetare precisă în rândurile publicului țintă. Imaginează-ți o bere pe care s-o bei în oraș, alta la filmul tău preferat și alta când citești un blog.
Deci, vreo preferință specială de bere?
via Brewdog
Da, vreu o bere cu aroma secretoasa, de preferat napoleoniana, de dupa copac, si foarte ironica.
http://img.inkfrog.com/pix/peddler11/beercan35.jpg