Producătorii de bere încep să desfăşoare campanii din ce în ce mai interesante. După ce acum câteva zile Carlsberg ne-a făcut o surpriză tare plăcută publicând acest clip pe YouTube, astăzi am luat sub lupă campania „Vezi dincolo de etichetă” semnată de Beck’s.
Bucureştiul este plin de afişe care îndeamnă trecătorii să intre pe becks.ro şi, dacă au un mic spirit artistic, să deseneze eticheta Beck’s aşa cum îşi doresc ei. Campania a început în februarie în ţara noastră (detalii găsiţi aici), iar odată cu plasarea afişelor a fost lansată şi o ediţie limitată de Beck’s, în care etichetele sunt create special de către artiştii M.I.A, Seeed, Freegums şi Bert Rodriguez.
Ieri, la metrou, am văzut o reclamă care mi s-a părut extrem de interesantă.
Mă bucur când văd că începe să se investească în reclamele de acest gen din România, mai ales când investiţia se face cu cap, aşa cum este în cazul de faţă.
Si nu te umpli de spuma cand treci prin sticla? Misto idee!