Staropramen a lansat acum câteva zile primul live quest interactiv din România. Practic, a luat o mână de bloggeri, i-a împărţit în două echipe şi i-a trimis în Praga pentru a rezolva nişte cerinţe şi a găsi comoara ascunsă a oraşului.
Cele două echipe aveau fiecare în componenţă câte un blogger culinar, un blogger pasionat de fotografie şi unul pe zona de lifestyle. Căpitanii echipelor au fost Marius Vintilă şi Vlad Petreanu.
Componenţa lor a fost următoarea:
Echipa Verde, condusă de Marius Vintilă, a fost formată din Dana Păun, Cristian Borod şi colegul nostru de la Blog De Fotografie, Dragoş Asaftei.
Echipa Roşie, condusă de Vlad Petreanu, formată din Cristina Mazilu, Cătălin Oprițescu şi fotograful Radu Bădoiu.
Cele două echipe strângeau puncte pe baza activităţii pe Facebook. Dacă unul dintre cei înscrişi publica o poză sau un status pe Facebook cu referire la campanie, i se adăuga un punct echipei din care făcea parte. Pentru fiecare share al pozei sau al update-ului, se mai adăugau trei puncte, un like însemna încă un punct, iar un comentariu încă trei puncte. La sfârşitul celor trei zile de competiţie, echipa cu cele mai multe puncte a primit titlul de „Explorator Staropramen”.
Ideea campaniei mie mi s-a părut foarte bună, pentru că le-a oferit fanilor Staropramen ocazia de a vedea cum arată spiritul oraşului Praga prin ochii bloggerilor înscrişi în competiţe. Cu finalul campaniei ne mândrim şi noi, la Blog de Bere, pentru că echipa câştigătoare a fost cea din care a făcut parte şi colegul nostru, Dragoş.
Într-adevăr, diferenţa de punctaj n-a fost prea mare, dar contează cine a câştigat, nu la câte puncte a fost primul loc de al doilea.
Campania s-a învârtit în jurul hashtag-ului #inPraga, pe care-l puteţi găsi atât pe Twitter, cât şi pe Facebook sau Instagram.