Cu destul de mare întârziere, brandul @Budweiser și-a făcut în sfârșit cont pe twitter.
Nu-i de mirare că a făcut-o cu cateva zile înainte de Super Bowl și nici că primele tweet-uri sunt despre noua lor campanie cu ocazia aceluiași eveniment sportiv. Totuși, numărul urmăritorilor este destul de mic pentru un brand atât de mare. În 36 de ore de la lansare, Budweiser a strâns doar 2337 de urmăritori.
Că tot vă vorbeam de campania de pe twitter, Budweiser a tot avut în ultimii ani o serie de reclame, iar caii de rasă Clydesdale au fost tema principală. Anul acestă reclama nou ce va fi lansată la Super Bowl probabil va prezenta încă un mânz, căci pe twitter urmăritorii brandului sunt rugați pe hashtag-ul #Clydesdales să îi dea un nume mânzului.
Despre întârzierea cu care și-au făcut cont pe twitter, Vice Președintele Anheuser-Busch ar fi declarat pentru Mashable că amânarea a fost datorită tehnologiei și a faptului că mai mult populația de tineri cu vârste sub 21 de ani folosesc tehnologiile noi și twitterul. Cică în 2013 suntem toți obișnuiți cu tehnologie – în 2012 nu eram.
Într-un fel îi înțeleg, căci pe twitter n-ai cum să-ți selectezi urmăritorii și nici nu prea ai cum să știi ce vârste au, dar cred și că au hotărât să fie mai puțini nobili și mai mult axați spre vânzări, mai ales că ieri vă povesteam cum interesul pentru Super Bowl și tot buzzul din jurul lui a crescut pe twitter foarte mult. Oricum ar fi, bun-venit pe twitter, @Budweiser.