Anheuser-Busch, compania ce deține brandul de bere Budweiser a făcut apel la casa de producție Paramount Pictures să schimbe orice imagine cu brand-ul lor apărute în noul film “Flight“. Problema este că filmul este despre un pilot de avioane care, deși sub influența alcoolului, a reușit să salveze multe vieți prăbușind controlat avionul pe care îl pilota, după ce acesta a avut o defecțiune majoră.
Deși încă nu știm dacă personajul jucat de Denzel Washington este unul pozitiv sau negativ, Anheuser-Busch a insistat că nu dorește să asocieze brandul Budweiser cu imaginea unui pilot sub influența alcoolului, Denzel consumând în mod repetat alcool în film, printre care și bere Budweiser. Budweieser susține consumul responsabil de alcool și este cunoscută pentru campaniile pe care le lansează pentru a descuraja consumul de alcool la volan sau, în acest caz, cockpit.
Totuși, am dubiile mele privind apariția respectivei beri în film, căci cu toții știm că brand-urile plătesc bani buni ca să își arate produsele în filme. Și nici momentul nu mă convinge, căci plângerea lor a venit după lansarea oficială a filmului și mi-e greu să cred că n-au auzit până atunci de apariția brand-ului Budweiser în film, căci filmele acestea trec pe multe mâini până se lansează oficial. Poate-s eu conspiraționist, dar mă gândesc la o înțelegere tacită și între Paramount și Budweiser, și foarte benefică ambelor părți, de a integra brandul în film ca apoi să îl retragă. There’s no publicity like bad publicity.
Mno, asta-i părerea mea.