29 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Cum raspunzi unui brand de bere

Când mai cumperi o bere care ți-a plăcut la nebunie, transmiți brandului feedback-ul tău legate de produs. Consumatorii (în special băutorii de bere) se pricep foarte bine să transmită, într-un mod sau altul, impresia legată de sticla aia de bere. Feedback-ul este “bravo-ul ” sau brânciul pe care îl spui brandului cu prima ocazie cu care îl întâlnești și ai dreptul la părere.

Iată și întâlnirea cu Timișoreana. Brandul din Timișoara vă ia puțin la întrebări iar răspunzând îi ajutați să-și îmbunătățească conținutul online. Paharul în care puteți să vă turnați părerile este aici.

bere-timisoreana-doza-05-l-712702-big

Despre Delia Chirilă

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>