10 decembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Heineken invita fanii fotbalului alaturi de fotbalisti legendari, pe canapeaua virtuala #ShareTheSofa

Heineken lansează platforma Twitter inovatoare, #ShareTheSofa. În fiecare săptămână de meciuri UEFA Champions League, un jucător legendar este invitat să comenteze un meci din seara respectivă, să interacționeze cu fanii fobalului din toata lumea și să răspundă la întrebări, prin intermediul #ShareTheSofa.

Hernan CrespoHeineken® aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori, oferindu-le șansa de a vedea meciurile prin ochii unor specialiști. Meciul din seara aceasta dintre Barcelona și AC Milan va fi comentat de Hernan Crespo, fotbalistul argentinian care a înscris 300 de goluri în 19 ani de carieră. Crespo a fost cel mai bun marcator din sezonul 2000 – 2001, având 26 de goluri marcate în perioada în care juca pentru Lazio. Jucătorul a deținut recordul mondial pentru suma de transfer care a fost achitată când a fost achiziționat de Lazio, de la Parma, în iulie 2000.

Hashtag-ul #ShareTheSofa a fost lansat în timpul meciului dintre AC Milan și Celtic FC. Fostul căpitan al Naționalei Olandei, Ruud Gullit, a răspuns mesajelor primite pe Twitter, discutând subiecte precum hobby-urile personale, deciziile arbitrilor și performanța jucătorilor. Al doilea invitat a fost Owen Hargreaves, care a răspuns în timp real întrebărilor venite pe #ShareTheSofa la meciul Manchester City – Bayern. Acum doua săptămâni, Ruud van Nistelrooy, fostul atacant de la Blancos, a comentat prin Twitter meciul dintre Real Madrid și Juventus.

Prin #ShareTheSofa, dăm ocazia fanilor fotbalului să vadă spectacolul din UEFA Champions League prin ochii profesioniștilor și să comenteze meciurile live, pe Twitter, cu unele dintre legendele fotbalului internațional. Acest loc virtual de întalnire în timpul meciurilor UEFA Champions League transformă vizionarea meciurilor într-o experiență unică, în spiritul inovativ și progresist al mărcii Heineken”, spune Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands, HEINEKEN România.

Platforma #ShareTheSofa va fi disponibilă fanilor până la Finala UEFA Champions League, în data de 24 mai 2014. Până atunci, utilizatorii sunt invitați să comenteze și să adreseze întrebări pe Twitter, folosind hashtag-ul #ShareTheSofa.

» Utilizarea #ShareTheSofa a crescut în fiecare săptămână de meciuri UEFA Champions League, ajungând în săptămâna 3 la 47.000.000 fani UEFA Champions League
» Heineken® este partenerul UEFA Champions League din 2005
» Heineken a anunțat recent reînnoirea contractului cu UEFA Champions League până la finalul sezonului 2017/2018
» Anul trecut, UEFA Champions League a atins o audiență cumulată de patru miliarde de telespectatori în 220 de țări și teritorii

Despre Cristian Florea

Sportiv pasionat de Social Media şi WordPress. Project Manager la Sport Local.

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>