Live text din timpul prezentării lui Tiberiu Mercurian, director de marketing Bergenbier, prezent la Social Media Summit Timișoara.
- cu 1 an în urmă nu aș fi avut ce să vă prezint, dar în timp am înțeles că mulți din consumatorii noștri sunt în social media
- în cazul Bergenbier SA creșterea bugetului de marketing in social media a crescut de la 1% în 2005 la 11% în 2009
- dacă vreau să ating publicul țintă între 18-24, dacă nu mă duc în online, nu îl găsesc
- campania de anul acesta pentru Becks (aprilie – august) a adus 100.000 vizite pe site, 1 milion de vizualizari pe facebook si 23.000 de fani
- am realizat o aplicație mobilă pentru evenimentul Summer Well, iar pe facebook am avut pe aceasta campanie peste 2,2 milioane de vizualizari
- raportat la 2010, în 2011 am avut o prezență mai susținută în social media, iar în 2012 vrem să creștem această activitate
- despre Ziua Barbatului: peste 76.000 de vizitatori pe microsite, peste 17.500 vizualizări pe YouTube, 85% din populația României a auzit de campanie, am fost surprinși în mod plăcut de rezultate
- despre campania Nefiltrat vs Fresh: peste 8.100 vizitatori pe site, aproape 80.000 de vizualizări pe YouTube, 140.000 de vizualizări pe FaceBook și 15.000 de fani
- recomandările pentru a avea succes in social media: sa fii consistent cu celelalte media, să ai o prezență continuă, să fii credibil, să fii natural
Un comentariu
Pingback: Bloggerii, Ploieștiul și Bergenbier | waven.ro