Anul acesta, Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu a avut un partener cu… mult gust Pentru că Staropramen a decis că acest Festival minunat merită să se bucure de întregul lor sprijin.
Am cerut câteva cuvinte din partea celor care se ocupă de brandul Staropramen. Le aveţi mai jos. Împreună cu o galerie de poze, cred eu, ilustrativă
[nggallery id=93]Anul acesta, Staropramen, berea pragheza numarul 1 din lume, inchina un pahar de bere in cinstea celor 20 de ani de FITS si devine partener oficial al festivalului.
Sibiul vorbeste despre cultura asa cum si Staropramen se defineste prin cultura, iar asocierea cu festivalul de teatru a fost o urmare cat se poate de fireasca a actiunilor intreprinse de brand inca de la lansarea in Romania, din iunie 2011.
Staropramen este prezent in aceste zile la Sibiu, printr-o multitudine de activitati, care sa aduca publicul de la Sibiu in contact cu spiritul si valorile marcii.
De la plaforma dansanta pe care consumatorii vor putea anima prin miscari de dans sticlele si paharele Staropramen pentru a ura un La Multi Ani inovativ evenimentului, la activari cu hostesse in locatiile Horeca si la branding inventiv intregrat in dinamica spectacolului, pana la piesele cehesti de teatru unde participantii vor putea intra in direct contact cu ce inseamna cu adevarat cultura ceha, Staropramen este alaturi de festival si de participantii sai.
Si sa nu uitam cel mai important – Staropramen are un gust nemaipomenit de bun, perfect pentru a savura o zi plina de arta. Pentru ca arta este o bucurie a spiritului. Si Staropramen este spiritul orasului Praga… acum si in Romania )