Ştiţi că v-am povestit zilele trecute despre Zilele Prieteniei Bergenbier. Revenim cu spotul şi câteva informaţii oficiale.
Spotul TV, parte integrantă a campaniei de comunicare dezvoltată pentru promovarea evenimentelor, dramatizează cu un ton optimist spiritul prieteniei ce contaminează rapid românii, indiferent de vârstă sau stil de viață. În paralel campania va fi activă în toate canalele media, online-ul, presa, radioul și panotajul stradal fiind toate incluse în mixul de comunicare.
“Ne-am hotărât că cea mai frumoasă modalitate de a aduce spiritul prieteniei este printr-o serie de evenimente care a luat forma caravanei Zilele Prieteniei. Vrem să stabilim o legătură mai “personală” cu oamenii, să îi mobilizăm să răspândească în locurile pe unde trec acest spirit al prieteniei trăite și împărtășite”, a declarat Mihai Bonca, director marketing Bergenbier S.A.
Aici găsiţi şi eventul de pe Facebook, dacă vreţi să fiţi la curent cu tot ce mişcă.