15 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Grolsch Pop-Up Squad la Cluj

Grolsch nu stă deloc în banca sa și explorează limitele creativității, sau mai degrabă lipsa lor.

Seria provocărilor lansate de Grolsch, continuă prin campania Pop-Up Your Mind, care are loc la Cluj, între 3 și 7 octombrie, și care vine în continuarea ultimului experiment lansat de Grolsch vara aceasta – teatrul ambulant. Echipa Grolsch formată din meșteri și ucenici ai creativității invită trecatorii de pe Bulevardul Eroilor din centrul Clujului să descopere și să învețe ceva nou în fiecare zi.

Grolsch demonstrează prin proiectul Pop-Up Squad că creativitatea poate lua naștere într-un mod neconventional, chiar și pe stradă. Ingredientele necesare sunt o gândire liberă, dorința de a ieși din ordinea zilei și o bere experimentalistă.

Atelierele susținute de echipa Grolsch Pop-Up Squad fac introducerea în artele reciclării creative, desenului, muzicii şi fotografiei și poartă numele de Pimp-up your life, Pop-up Story, Up to Recycle, Pop-up music și, respectiv, Pinhole camera.

Cât de important îmi par aceste experimente Grolsch am mai spus-o și în trecut, când am susținut sus și tare că brandul Grolsch m-a mișcat cu strategia lor ce pare să denote, cel puțin în lumea berilor, că creativitatea-i mai importantă decât fotbalul.

Poftim de admirați cât frumos iese din creativitatea umană (fotografiile sunt via Katairobi și Experimentalist.ro), iar mai multe detalii găsiți pe site-ul experimentaliștilor.

[nggallery id=67]

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>