10 decembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Cooler, cu fetele.

Da, ştiu, eu am fost mai surprinsă decât voi când m-am văzut cu fetele la ‘limobere’. Da, limobere. Limonadă şi bere egal limobere, clar? Mai exact, 40% bere și 60% limonadă egal limobere a.k.a. Ursus Cooler. Mă, aţi înţeles?

Acu’, n-o încep cu poezii, deja ştie toată lumea că limoberile joacă pe partea Chinezului, nu a mea. Da’ soarta şi (mama ei de) karmă or făcut să ajung la evenimentul cu limoberi, doamne şi domnişoare. Şi-a fost fain, am ieşit #cafetele şi ne-am hăhăit (tot ca fetele) sub atenta supraveghere a fainilor Cabral şi Cristian Gog.

www.catalingeorgescu.com             www.catalingeorgescu.com

Am băut şi eu Ursus Cooler. As I said, nu joacă pe partea mea, da’-i mai bună decât m-aşteptam să fie; pentru o limobere, of cors. Vă place sau nu, chiar îi posibil ca Ursus Cooler să fie mixul câştigător pentru vara asta. Şi nu pentru că zic eu, ci pentru că-i făcută din cele mai răcoritoare băuturi: limonada şi berea, da? Reci ambele, că altfel n-aţi făcut nimic.

Eu v-am zis ce-am avut de zis, râmâne să vedeţi voi cum stă treaba. Vă mai spun doar că puteţi găsi Ursus Cooler sau Ursus Cooler fără alcool în variantele la sticlă şi doză de 0,5 litri. Altfel, dacă simţiţi nevoia să vă daţi mari pe facebook, aveţi la dispoziţie aplicaţia Află cât de cooler eşti‘; să-ţi afli factorul Cooler, dacă-mi permiteţi să-l citez pe Mihai Bârsan, Vice Preşedintele de Marketing al Ursus Breweries.

Of ză recărd, factorul meu e 87%, da?

Vă tzuc, ca fetele! :)

Despre Alexandra Blas

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>