Incepand din aceasta saptamana, sticlele de Beck’s din Romania vor purta etichetele create de consumatorii romani alesi in urma concursului national lansat la inceputul acestui an.
Cei patru consumatori-artisti premiati sunt
Elena Gabriela Nedelcu – cu lucrarea “Clepsidra” – Craiova.
Militaru Tiberiu – “Trials of the key” – Ploiesti.
Domitian Tincaba – “Squares Dance Effect” – Braila.
Cristian Garcia – “CG06” – Bucuresti.
Astfel, cei patru castigatori vor intra in galeria Beck’s alaturi de artisti precum M.I.A, Seeed, Freegums şi Bert Rodriguez.
Odata cu lansarea etichetelor in editie limitata, Beck’s invita pe toata lumea sa participe la o campanie de sezon, a carei finalitate va consta in patru calatorii memorabile in cele patru colturi ale lumii.
Pana atunci, tot ce aveti de facut este sa va bucurati de vara, de prieteni si de Beck’s si sa incepeti sa va faceti bagajele.
Beck’s, o cronologie artistica
Februarie 2013- Beck’s lanseaza campania „Vezi dincolo de eticheta”, campanie prin care isi invita consumatorii sa transforme eticheta Beck’s intr-o opera de arta.
Aprilie 2013- Beck’s lanseaza primul proiect de augmented street art din Romania in cadrul campaniei „Vezi dincolo de eticheta”
Printr-o sticla de Beck’s, de patru metri inaltime, amplasata la Univesitate, puteai vedea cladirile din Bucuresti insufletite cu personaje fantastice, create de artisti romani consacrati: Noper, Ghica Popa, Black Moon si Pisica Patrata.
Momentul adevarului artistic „Beck’s ConTemporary Art Museum”
18 mai 2013- se lanseaza o noua colectie de etichete marca Beck’s, chiar de Noaptea Muzeelor. Galeria Beck’s de la Noua (Aviatorilor 9) a fost amenajata ca o imensa busola. Fiecare incapere a locatiei a sugerat vizual, tactil si olfactiv Sudul (o plaja cu palmieri si chais-longue-uri pe malul oceanului), Nordul (ghetari si lei de mare), Estul (aromat si cu covoare orientale) si Vestul (zgarie-norii New-Yorkezi).
„Beck’s si-a cladit in timp statura de leader al berilor premium, pozitie castigata prin proiecte inovatoare, care ii implica pe consumatori drept o parte activa in dimensiunea avangardista a marcii noastre. Etichetele Beck’s create de consumatori devin fereastra catre spiritul Beck’s: inovator, contemporan, diferit. Fiecare dintre acestia a inteles mesajul si a reusit sa transforme eticheta de Beck’s intr-o adevarata opera de arta ce se alatura astfel pretioasei galerii cu nume importante din arta contemporana care au creat pentru Beck’s în ultimii 25 de ani”, a declarat Mihai Bonca, Director Marketing Bergenbier SA.
Eticheta Beck’s- suport perfect pentru arta contemporana
Inca din 1985 Beck’s a invitat artisti contemporani sa transforme etichetele sticlelor de bere in opere de arta, creand vizualuri cu un design personal, inspirat si creativ. De-a lungul anilor, pentru Beck’s au creat artisti precum: Andy Warhol, Yoko Ono, Damien Hirst si Jeff Koons, multi dintre ei chiar dinainte de a deveni adevarate simboluri culturale. Dorinta Beck’s a fost de a impartasi arta valoroasa moderna cu cat mai multi consumatori din intreaga lume. Astazi Beck’s este cea mai exportata bere germana din lume, fiind cunoscuta si apreciata in peste 90 de tari.