Timișoreana a lansat campania “Provocarea Brunei: Convinge-l pe Adi Despot să încerce o Timișoreana Brună!”, o componentă de digital care face parte din strategia națională de lansare a noului sortiment de bere, Timișoreana Brună. Campania a început în data de 1 August și va dura până pe 15 septembrie.
Timișoreana a lansat campania Provocarea Brunei: Convinge l pe Adi Despot să încerce o Timișoreana Brună!Partea cea mai importantă a acestui proiect este reprezentată de un concurs pentru consumatori care se desfășoară pe site-ul Timișoreana. Fanii Timișoreana Brună trebuie să demonstreze că pot avea cele mai bune argumente pentru a-l convinge pe Adi Despot să încerce noul sortiment.
Concursul are la bază un spot ce îi are ca protagoniști pe Adrian Igrișan și Adrian Despot care stau într-un bar și beau o bere. După ce urmăresc împreună spotul Timișoreana Brună, începe o adevărată confruntare în care Adrian Igrișan încearcă să-l convingă pe Adi Despot să încerce Timișoreana Brună. Pentru că nu reușește, Igrișan face apel către toți fanii Timișoreana Brună, cerându-le ajutorul.
Mecanismul de funcționare este unul foarte simplu: userul trebuie să intre pe site-ul http://www.beretimisoreana.ro/bruna/, să urmărească spotul și trebuie să îl convingă prin argumente pe Adi Despot să încerce o Timișoreana Brună.