21 august 2017

Heineken România anunță rezultatele agendei de sustenabilitate pentru 2015

În 2015 Heineken România a continuat să își îmbunătățească rezultatele în cadrul agendei de sustenabilitate „Brewing a Better World”, făcând progrese importante pe întregul lanț valoric „de la orz, la bar”.

Brewing a Better World este numele strategiei integrate pe termen lung, menită să genereze valoare sustenabilă, ca membri ai societății românești și ai planetei. Potrivit Raportului de Sustenabilitate pe 2015, Heineken România a atins majoritatea obiectivelor pe plan local și chiar a depășit rezultatele medii la nivel global.

„În 2015, prin rezultatele din agenda Brewing a Better World, am demonstrat din nou că HEINEKEN are un impact pozitiv atât în România, cât și la nivel global. Am continuat să investim în programe reper la nivel național, de promovare a consumului responsabil de alcool. Totodată, am redus consumul de apă și de emisii de CO2 și am susținut dezvoltarea comunităților în care ne derulăm activitatea”, spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.

Mai jos puteți vedea un infografic despre ce a realizat Heineken România în ultimul an prin proiectul Brewing a Better World.

Infografic Raport de Sustenabilitate Heineken 2015

Despre Alexandru Ion

Nu cred că există "un moment potrivit" pentru a bea bere; ci doar o bere potrivită pentru fiecare moment. Scriu pe malaezu.ro, sunt student la comunicare și un entuziast când vine vorba de filme.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*