17 noiembrie 2017

Acum îți poți face proprii ochelari de realitate virtuală cu ajutorul noului ambalaj Grolsch

grolsch

Realitatea poate fi interpretată în foarte multe moduri, iar totul ține de imaginația noastră și de dorința de a explora ceea ce ne înconjoară.

Din această lună, Grolsch lansează în premieră în România două inovații din domeniul realității virtuale. Din ambalajul de doze Grolsch îți vei putea face proprii tăi ochelari de realitate virtuală, cu care îți vei accesa latura creativă. Vei putea încerca experiențele captivante ale clipurilor 360, create pentru prima dată de un brand de bere din România.

Ochelarii realizați din ambalajul de doze Grolsch îți oferă libertatea de a vedea imaginea 360 din toate unghiurile, ca și cum ai fi acolo. În orice moment ai posibilitatea să experimentezi și să vezi ce era în spatele cadrului, în lateral, sus sau jos.

Ne dorim prin fiecare provocare Grolsch să le aducem consumatorilor experiențe și posibilități noi prin care pot experimenta din creativitatea care ne înconjoară. Consumatorii noștri sunt în general primii care adoptă noile tehnologii, drept pentru care vrem să ținem pasul cu cele mai recente inovații, în acest caz fiind vorba de lansarea experiențelor 360, precum și a unui viewer dedicat, spune Ingrid Viuleț, Brand Manager Grolsch.

Pentru ca experiența să fie completă, pe canalul de YouTube Grolsch, consumatorii pot accesa clipurile 360 ce aduc în prim plan creațiile experimentaliștilor români. Printr-un simplu click, iubitorii de artă urbană se pot bucura de o experiență unică și pot intra direct în sălile de repetiții ale artiștilor sau în atelierele acestora pentru a fi aproape de procesul de creație.

Și dacă nu-ți iese din prima cu asamblarea ochelarilor, pe site-ul Experimentalist.ro te așteaptă un tutorial pregătit să îți dea câteva sfaturi utile pentru confecționarea acestora.

Despre Alexandru Ion

Nu cred că există "un moment potrivit" pentru a bea bere; ci doar o bere potrivită pentru fiecare moment. Scriu pe malaezu.ro, sunt student la comunicare și un entuziast când vine vorba de filme.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*