17 noiembrie 2017

Martens Galați, berea românească ce și-a propus să cucerească Iranul

sursa foto: chinadailyasia.com

sursa foto: chinadailyasia.com

Producătorul de bere Martens din Galaţi şi-a propus anul acesta să cucerească Orientul Mijlociu cu berile sale aromatizate fără alcool, după ce anul trecut a avut succes pe pieţele din Bulgaria şi Italia. Berea de la Galaţi, a ajuns în trecut în SUA şi Egipt.

Fabrica de bere Martens SA din Galaţi, controlată de compania belgiană Bockhold BV, vrea să iasă anul acesta puternic la export, după ce în 2015 şi-a extins capacitatea de producţie şi a început să livreze în marile lanţuri de magazine din Bulgaria şi Italia. Managementul companiei are în plan să intre pe piaţa musulmană, o zonă riscantă, dar cu un consum foarte mare de bere fără alcool, cu arome.

Pentru anul acesta avem două ţinte. Să continuăm relaţiile cu reţelele din afara ţării şi să încercăm, alături de acţionarul majoritar, să ducem berile fără alcool cu aromă în lumea musulmană, prin distribuitori„, a declarat Vasile Joantă, directorul general al companiei.

Potrivit acestuia, Martens a exportat în trecut în Egipt şi va încerca acum să intre pe piaţa din Iran. „Noi am avut şi aprobările religioase necesare pentru aceste exporturi. La ei este o problemă pentru că bere înseamnă alcool. Berea noastră Driver are 0% alcool, lucru atestat de institutele specializate„, mai explică Joantă, potrivit căruia vânzările de bere Driver au ajuns şi la 8-9.000 de hectolitri.

În ceea ce priveşte strategia pentru piaţa locală, producătorul de la Galaţi se va concentra în 2016 pe berile premium din portofoliu, care au o creştere lentă, dar generează profituri mai mari. De asemenea, din estimările companiei, vor exista creşteri ale consumului şi pe segmentul KEG (bere la butoi, comercializată în baruri, restaurante etc), un segment care a scăzut în ultimii ani.

Vrem să creştem berile speciale, cum ar fi berea Altus-care este o bere de abaţie, Steiner Legacy (bere produsă în stilul India Pale Ale, ce conţine şi hamei aromat), Ma Donna (bere albă belgiană), Ma Donna Twist (bere albă şi suc de coacăze) şi MaDonna lemon (bere alba şi suc de lămâie). Sunt beri cu care trebuie să ai răbdare, pentru că oamenii nu ştiu despre ce este vorba„, mai spune Joantă care oferă şi un exemplu. „În cazul berii MaDonna am lucrat aproape doi ani cu vânzări de două cifre (hectolitri n.red), dar anul acesta sperăm să vindem în jur de 2.000 de hl. Anul trecut am fost aproape de 1.000 de hl„.

Întreaga poveste o puteți descoperi pe site-ul economica.net.

Despre Alexandru Ion

Nu cred că există "un moment potrivit" pentru a bea bere; ci doar o bere potrivită pentru fiecare moment. Scriu pe malaezu.ro, sunt student la comunicare și un entuziast când vine vorba de filme.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*