17 iulie 2018

Heineken lansează spotul TV „Spectre”, cu Daniel Craig în rolul lui James Bond

Parte a campaniei globale integrată SpectreHeineken anunță lansarea unui nou spot TV, cu Daniel Craig în rolul lui James Bond, în timpul unei urmăriri cu barca. Odată cu acest TVC, Heineken anunță o nouă campanie digitală de anvergură, “Spyfie”, ce presupune realizarea primului selfie făcut vreodată din spațiu.

Spotul publicitar Heineken folosește cineaști și cascadori din filmul Spectre pentru păstrarea acțiunii autentice din seria Bond. Întorsătura neașteptată din spot este generată de apariția unei femei, Zara, care ia parte întâmplător la o urmărire cu barca și îl ajută pe cel mai cunoscut spion din lume sa salveze situația.

Pentru campania digitală Spectre, Heineken va depăși încă o dată limitele tehnologiei moderne și va realiza primul selfie făcut vreodată din spațiu. Pentru evenimentul “Spyfie”, Heineken are ca partener Urthecast, în scopul realizării imaginilor ultra HD cu ajutorul camerei instalate pe satelitul Deimos. Acest satelit se află momentan pe orbită, la o distanță de 600 de km de suprafața Pământului.

Cu ajutorul unui releu, Heineken va realiza un selfie pentru norocoșii participanți, recrutați din întreaga lume, în timpul unui eveniment exclusiv de vizionare a superproducției Spectre, într-o locație secretă, la începutului lunii noiembrie. Conținutul din timpul evenimentului Spyfie va fi oferit fiecărei persoane care va lua parte la această experiență pe telefonul mobil, pentru a fi folosit în social media.

În așteptarea premierei filmului ce va avea loc în această toamnă, fanii seriei vor avea acces în exclusivitate la conținutul Spectre, prin ediția specială a sticlelor de Heineken, disponibile în toată lumea. Fanii vor putea scana logo-ul Heineken de pe sticlele, dozele și cutiile în ediție specială, pentru a descoperi imagini în exclusivitate cu Daniel Craig, precum și materiale din culise, din cele cinci locații în care s-a filmat Spectre: Mexic, Roma, Londra, Austria și Maroc.

Parteneriatul Heineken cu franciza James Bond a început în 1997, odată cu “Tomorrow Never Dies”, Spectre fiind al șaptelea film consecutiv din acest parteneriat.

  

Despre Alexandru Ion

Nu cred că există "un moment potrivit" pentru a bea bere; ci doar o bere potrivită pentru fiecare moment. Scriu pe malaezu.ro, sunt student la comunicare și un entuziast când vine vorba de filme.

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*