17 noiembrie 2017

Iar cele mai vizibile branduri de bere din social media românească sunt…

Forbes România a publicat săptămâna trecută topul celor mai promovate branduri de bere în televiziune, în primele 8 luni ale anului. Ca un răspuns la acest studiu, Zelist Monitor a arătat care au fost cei mai vizibili jucători de pe piața berii în social media românească, între 1 ianuarie și 31 august.

Heineken, Ursus și Bergenbier (toate trei reprezentând atât branduri, cât și companii), sunt cele mai populare nume din online. De remarcat ca în cazul televiziunii, principalul brand de bere a fost Ciuc Premium.

Heineken a avut cele mai multe prezențe în social media .ro, 7.666, și un număr estimat al vizualizărilor de peste 22,3 milioane. Ursus a bifat 6.910 de prezențe, dar un viewership mai mare, 24,6 milioane. Bergenbier a înregistrat 5.992 de prezențe și 14,4 milioane de impresii estimate.

Key facts:

  • În total, cele 24 de branduri au generat 35.494 de menționări, dintre care 39,6% au fost înregistrate pe Facebook.
  • Dacă am dori să publicăm toate aceste postări, am avea nevoie de peste 300 de cărți, a câte 300 de pagini fiecare.
  • Viewership-ul total al brandurilor monitorizate depășește 109.000.000 de impresii estimate.
  • După Facebook, cea mai populară rețea de socializare în rândul iubitorilor de bere este Instagram, unde s-au înregistrat 3.943 de menționări (de 3 ori mai puține decât pe Facebook).

Infografic Berea in Social Media (ian - aug 2015)

 

Despre Alexandru Ion

Nu cred că există "un moment potrivit" pentru a bea bere; ci doar o bere potrivită pentru fiecare moment. Scriu pe malaezu.ro, sunt student la comunicare și un entuziast când vine vorba de filme.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*