17 noiembrie 2017

Despre ce beri s-a vorbit cel mai mult pe internet în ultimul an

Zelist a publicat acum două zile un studiu despre brandurile de bere şi despre cât de mult s-a vorbit despre ele în Social Media.

In analiza de monitorizare social media au fost introduse urmatoarele branduri de bere:

Segmentul economic: Servus, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana, Neumarkt, Lowenbrau, Noroc, Ciucas, Zimbru

Segmentul Mainstream: Azuga, Burger, Golden Brau, Bergenbier, Albacher, Skol, Holsten, Timisoreana, Stejar

Segmentul Premium: Gosser, Heineken, Silva, Ciuc Premium, Beck’s, Tuborg, Ursus, Redd’s, Schlossgold, Grolsch, Staropramen

Segmentul Super Premium: Stella Artois, Carlsberg, Peroni, Pilsner Urquell

Segmentul Importing/specialitati: Miller, Leffe, Hoegaarden, Zipfer, Guinness, Corona, Kilkenny

Perioada de analiza: 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014
Instrument de analiza: Zelist Monitor

Rezultatele studiului sunt aici.

Despre Cristian Florea

Sportiv pasionat de Social Media şi WordPress. Project Manager la Sport Local.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*