17 noiembrie 2017

Cities of the World, by Heineken, lansată și în România

Heineken® lansează în România cea mai nouă campanie globală a brandului, “Cities of the World”, menită să inspire oamenii să iasă din zona de confort și rutina de zi cu zi și să descopere secretele orașelor în care locuiesc. Campania integrată “Cities of the World” include un spot TV, precum și o serie limitată de sticle Heineken, personalizate cu numele câtorva dintre cele mai importante capitale ale lumii, printre care și București.

The City” este al șaptelea și cel mai recent spot din platforma globală “The Legends” și prezintă bărbatul urban din societatea contemporană, determinat să își descopere și depășească propriile limite. Dezvoltat de Heineken, în parteneriat cu agenția de publicitate Wieden + Kennedy Amsterdam, “The City” spune povestea unui asemenea bărbat, care pornește într-o reală aventură pentru a returna un set de cărți de vizită posesoarei de drept, o femeie frumoasă, pe nume Eve. În spotul TV, fiecare carte de vizită ghidează personajul principal în locuri surprinzătoare și ascunse din orașul său, întărind ideea că bărbații încrezători nu trebuie să se oprească niciodată din explorat, chiar și dacă este vorba de cele mai apropiate destinații sau locații.

Campania TV amintește faptul că fiecare oraș oferă posibilitatea unei aventuri, chiar și printre clădiri sau pe marile bulevarde. Trei versiuni ale spotului, de 30, 60 și 90 de secunde, vor fi disponibile în România pe canalele media tradiționale, dar și în format digital.

“Știm că majoritatea consumatorilor Heineken, deși sunt familiari cu cele mai în vogă locații din orașele în care locuiesc, de multe ori nu își părăsesc zona de confort pentru a explora necunoscutul”, a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Global and Premium Brands, Heineken Romania. “Prin Campania “Cities of the World”, dorim să îi inspirăm să renunțe la obiceiurile lor de zi cu zi și să descopere secretele propriilor orașe. Capitala țării noastre ne oferă adevărate comori urbane, motiv pentru care, după data de 20 iulie, va exista pe piață o sticlă Heineken dedicată acestui oraș. Dorim să inspirăm oamenii să descopere cele mai surprinzătoare locuri din București”.

Pentru a sărbători această lansare, Heineken a realizat o serie personalizată și limitată de sticle, fiecare prezentând una dintre următoarele cinci orașe: New York, Shanghai, Amsterdam, London și Rio de Janeiro. Totodată, după data de 20 iulie, va exista și o sticlă special branduită cu București.

Data de 15 iulie marchează lansarea oficială a spotului “The City” în România și a campaniei “Cities of the World”, urmând ca numeroase alte activări să fie organizate la nivel local în peste 100 de țări.

Despre Cristian China-Birta

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*