21 octombrie 2017

Fii în formă primăvara asta cu…bere!

Organismul resimte primăvara anumite carențe nutriționale. În cazul dietelor, este posibil ca aceste deficiențe chiar să se accentueaze, putând crea un dezechilibru. Este nevoie așadar în această perioadă de o atenție sporită în ceea ce privește stilul de viață și opțiunile alimentare. Disciplina și seriozitatea nu trebuie să lipsească nici în acest caz, iar prin respectarea a trei pași simpli se pot constitui premisele pentru a reintra în forma dorită.”, spune Corina Zugravu, Președintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție.

Cu alte cuvinte, fetelor, avem nevoie de un plan. Și să nu mă contraziceți că știu foarte bine cât de mult ținem la silueta noastră. Din fericire, soluția vine chiar de la Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, care ne propune – și bine face! – niște pași simplu de urmat pentru o siluetă de invidiat. Na că am făcut și-o rimă!

Pasul 1: Hidratare

foto: blogs.lawyers.com

foto: blogs.lawyers.com

O să îmi spuneți că și voi știați asta, dar pot să pariez că habar n-aveați că berea fără alcool are doar 17 kcal/100 ml. Adică mai puțin decât sucul de portocale sau de mere. Ce motiv să ai să nu consumi așa ceva, mai ales că îți ajută organismul să acumuleze fibre și antioxidanți?

Pasul 2: Sport

Pint-of-beer-in-the-summe-002

foto: theguardian.com

Nu am nimic de zis despre bere aici, dar am ținut morțiș să vă reamintesc că dieta trebuie tot timpul combinată cu mișcare. Ca să nu dați vina pe mine că ați băut bere și ați luat în greutate. :D

Pasul 3: Vitamine

foto: www.beer-universe.com

foto: www.beer-universe.com

Dacă vitamina C o poți obține prin consumul de urzici, ștevie, usturoi verde, ceapă verde, lobodă, leurdă, mărar etc, sodiul și proteinele ți le poți lua prin consumul moderat de bere. Ca să nu mai zic că berea conține și vitamine din complexul B: niacina (B3), riboflavina (B2), piridoxina (B6) și acidul folic (B9).

Mai mult, cu un conținut de peste 90% apă și cu doar 43 kcal/ 100 ml în varianta cu alcool, berea poate chiar să regleze nivelul colesterolului.

Un consum moderat de bere înseamnă o cantitate de 660 ml/zi pentru bărbați şi 330 ml/zi pentru femei, cu o concentrație alcoolică de maxim 5%.

V-am zis că nu e greu? V-am zis. Eu zic să ne apucăm de treabă. :d

 

info: Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție.

Despre Bianca Ceică

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*